2017. február 7., kedd

Amerikai Palacsinta


      Sziasztok! Nos egy ideje nem irtam a blogra, de attól még ügyeskedtem a konyhába, igyekszem folyamatosan hozni valami finomságot. 
       Az új kedvenc itthon az amerikai palacsinta 😍😍. Az alaprecept amit én használok és bevált: 3 db tojás, 12 dkg, liszt, 1 kk. sütőpor, 1,5 dl tej, egy csipetnyi só, és cukor izlés szerint. 
Első lépésben szétválasztjuk a tojásokat. A sárgájához hozzáadjuk a sót, lisztet, tejet, sütőport. Ezeket jól elkeverjük. Ezt követően a tojás fehérjét felverjük a cukorral, kemény habbá verjük, ha ezzel is megvagyunk óvatosan összekeverjük a masszával amit már elkészitettünk. Ajánlott hagyni kb. negyed órát hűtőben pihenni, és csak azután nekiállni kisütni egy előmelegitett teflon serpenyőben (nagyon minimális olajat nem árt tenni alá, hogy biztos ne ragadjon le)
       Ami a tálalást illeti, ha a hagyományos amerikai palacsintát vesszük alapul akkor juharsziruppal leöntve tálaljuk. Az én esetemben, tálaltam már gyümölccsel (málna és banán) és a rétegek közzé csokikrémet csináltam.


            Másik alkalommal, a massza egy részéhez tettem kakaóport, és igy probáltam kombiálni, smile-t sütöttem 😀 .


         És próbálkoztam szinezni is. A recept ugyanaz, csak egy kis szinezék került bele pluszban. A rétegek között mogyoró izesitésű krém, a tetején pedig lekvár.

Jóétvágyat!
🍴🥞😘

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése