2014. február 9., vasárnap

Rizibizi kókuszos rántotthússal


Ezt a receptet már rég ki akartam próbálni:D és végre eljött az alkalom :D Ajánlom mindenkinek ezt a fajta rizibizit. Egyszerű s még finom is :)

Hozzávalók:
fél kg rizs
gránátalma
tengeri
savanyúubi
15 szelet hús
kókusz
3 tojás
olaj

Elkészítés:
Felfőzzük a rizset. Ha kész hozzáadjuk a tengerit. A gránátalmát tálaláskor szórjuk rá. Közben megcsináljuk a rántotthúst. Én a hús felét kókuszosan csináltam meg a másik felét pedig simán rántottam ki.





Jóétvágyat! :)

4 megjegyzés:

  1. Csak megjegyezném,hogy a kókusznak miköze a kukoricához?A párosításra nagyon kell vigyázzni.Az ízek elütnek.Ráadásul az ecetes uborka,ízlés dolga!A gránátalma mag pedig hab a tortán!Ne haragudj,de ez förtelmes!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Erre csak annyit, hogy ízlések és pofonok. Nem egyezik meg az emberek ízlése. Ami a párosításokat illeti, mindíg tanul az ember, és ugye legjobban saját hibáiból tanul, másrészt viszont, én erre nem mondanám hogy förtelmes, lehet hogy nem egy profi mű, de az enyém. Én próbálkoztam és nekem ízlett.

      Törlés
  2. Kedves Csilla,és még valami.Illik tudni,hogy a rizibizi olasz étel ,és nem kukoricából,hanem a nevében is benne van borsóból készül.Rizi-rizs, bizi-borsó Trieszti.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rendben van, köszönöm az észrevételt :) és elnézést kérek tévedésem miatt :)

      Törlés